Rihanna lansează o nouă linie de haine împreună cu grupul francez LVMH și avem deja primele imagini

Diva în vârstă de 31 de ani a devenit astfel prima femeie de culoare care creează o marcă originală pentru un grup de lux. Cartierul general Fenty va fi stabilit la Paris, iar piesele vor purta semnătura Rihannei.

Fenty este primul brand de îmbrăcăminte lansat de la zero de LVMH, de la fondarea brandului Christian Lacroix, în 1987. Sub umbrela grupului LVMH fac parte branduri precum Louis Vuitton, Fendi, Celine, Christian Dior, Kenzo, Givenchy, Marc Jacobs, Emilio Pucci, Guerlain, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Tag Heuer, Bvlgari, Hublot etc. În 2018, gigantul de modă a avut venituri de 46,8 miliarde de euro.

Prima colecție Fenty LVMH de haine ready-to-wear, încălțăminte și accesorii va fi lansată luna aceasta la Paris. Însă artista ne-a lăsat să aruncăm o privire la colecția de articole care va fi disponibilă și în magazinele online.

 

 

Rihanna a mai colaborat cu Puma. Apoi a revoluționat industria de beauty cu o colecție de produse de make-up. Recunoaște, de asemenea, că a „evoluat lent în lumea modei”, dar sigur. „Sunt foarte impresionantă, deci am vrut să o iau ușor și să-mi câștig respectful ca designer”, a mărturisit vedeta într-un interviu publicat luni de revista T Magazine.

RiRi descrie primele piese, care vor fi vândute mai întâi într-un magazin pop-up la Paris din 24 mai și apoi puse la dispoziție și pe site-ul ei, ca fiind cu „adevărat puternice și îndrăznețe”. Hainele ei au fost create în toate mărimile, pentru toate femeile, indiferent de vârstă, culoare, rasă, etnie.

 

Rihanna a confirmat că lucrează și la un nou album de studio. Se va numi R9 și va include piese reggae.

 tabu.ro

 

Tag: