Dieta cu 1000 de calorii pe zi te ajută să scapi de kilograme. Iată un model de meniu pe care îl poți urma

Dieta cu 1000 de calorii pe zi te ajută să scapi de kilograme. Iată un model de meniu pe care îl poți urma
colaj KanKan.md

Kilogramele în plus de care nu reușești să scapi pot deveni un coșmar pentru tine. Cu dieta de 1000 de calorii pe zi poți slăbi fără să te înfometezi.

Dieta cu 1000 de calorii pe zi durează trei zile, timp în care trebuie să consumi ton sau somon, pentru ca aceștia sunt bogați în acizi grași esențiali Omega-3.

Foto: andreearaicu.ro

Foto: andreearaicu.ro

Regimul conceput în urmă cu peste 25 de ani are, pe lângă efectul de slăbire, și proprietăți de detoxifiere a organismului. Cu această cură poți pierde până la cinci kilograme dar te poți bucura și de alte beneficii, cum ar fi scăderea colesterolului rău și creșterea nivelului de energie.

Peștele este recomandat în diete pentru că este o proteină animală de bună calitate, asigură sațietatea, în combinație cu alte alimente permise în dieta respectivă, este ușor de digerat și metabolizat de organism, are efect de tip antioxidant și conținut caloric redus.

Foto: andreearaicu.ro

Foto: andreearaicu.ro

Dieta de 1000 de calorii pe zi – model de meniu

Din acest exemplu de meniu pentru o zi poți concepe programul alimentar și pentru celelalte două zile, combinând mesele între ele, astfel încât să nu depășești un aport zilnic de o mie de calorii.

Atenție, însă, că fiind un aport energic mic, atunci când revii la meniul obișnuit riști să te îngrași la loc revenirea nu este treptată. Este obligatoriu ca, în a patra zi, să nu mănânci până te saturi, notează andreearaicu.ro.

Foto: andreearaicu.ro

Foto: andreearaicu.ro

Mic dejun (300 de calorii): salată de roșii 200 grame cu porumb fiert 50 grame, ton din conservă 80 grame și pâine o felie neagră.

Foto: andreearaicu.ro

Foto: andreearaicu.ro

Prânz (400 de calorii): somon la grătar ori la cuptor dau ton din conservă 80 grame cu broccoli fiert sau la abur 250 grame și parmezan o jumătate de lingură.

Foto: andreearaicu.ro

Foto: andreearaicu.ro

Cină (300 de calorii): salată verde 300 grame, porumb fiert 50 grame, ton în suc propriu 80 grame și ulei de măsline o linguriță.

Foto: andreearaicu.ro

Foto: andreearaicu.ro

Tag: , , , ,